Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Like Dylan in the Movies


Ακούω τον καινούριο δίσκο των Belle & Sebastian και κάπου προβληματίζομαι.Είναι ένας όμορφος δίσκος άλλα κάτι δεν μου πάει καλά.Η σχέση μου μαζί τους πάει αρκετά πίσω.Πριν κάπου 10-και παραπάνω-χρόνια είχα μπει σε ένα δισκοπωλέιο για να περάσω ευχάριστα το χρόνο μου και να αγοράσω κάποια cd(σ.τ.σ : αν έχετε άγνωστες λέξεις,συγνώμη).Εκεί έπεσα για πρώτη φορά πάνω στο εξώφυλλο του 'If you are feeling sinister'.Ήταν έρωτας σε μια στιγμή.Φανταστείτε σήμερα ένα μικρό να μπαίνει σε ένα δισκάδικο και να αγοράζει ένα cd μόνο και μόνο επειδή του άρεσε το εξώφυλλο(Ski-Fi).Όταν έφτασα σπίτι και το έβαλα να το ακούσω δεν πίστευα στα αυτιά μου.Τόσο όμορφο.Υπέροχο.Από τότε τους παρακολουθώ σταθερά σε κάθε καινούρια κίνησή τους και των μελών τους(συνεργασία με Mark Lanegan,God Help the Girl) και είμαι πάντα τουλάχιστον ευχαριστημένος μαζί τους.Αλλά εδώ κάτι δεν πάει καλά(ξανά).Τι είναι όμως;Έχει πολύ ωραία τραγούδια μέσα ο δίσκος αλλά κάπου..Ένας φίλος μου έλεγε ότι βαρέθηκε να τον ακούσει όλο.Μήπως φταίει ότι είναι ηχητικά όπως οι προηγούμενοι;Μα και οι προηγούμενοι ήταν ηχητικά όπως οι προηγούμενοι.Να και η Norah Jones.Τί κάνει αυτή εδώ;Καλά το λέει το τραγούδι.Αλλά τί δουλειά έχει εδώ;Έτσι ένοιωσα και με το 'Toy Story 3'.Μου άρεσε και θα το ξαναέβλεπα αλλά δεν είναι όπως παλιά.Το 'Toy Story 3' και το 'Write About Love'.Τί υπέροχα και τα δυο τους!