Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπημένα Τραγούδια του Νεραϊδόφωνου για το 2010


Δύσκολο πράγμα οι χριστουγεννιάτικες διακοπές. Ακόμα πιο δύσκολο όταν δεν έχεις κάτι να κάνεις. Τόσο δύσκολο που το μόνο που σου μένει είναι να περνάς καλά. Δεν έχει και καμιά συναυλία. Ο Tricky είναι ένα ενδιαφέρον όνομα που δηλώθηκε - για Γενάρη όμως. Θα ξαναπάω. Κι ας μη μου άρεσε η προηγούμενη εμφάνισή του στην Αθήνα. Σε άλλους άρεσε. Γούστα είναι αυτά. Αλλά μου αρέσει σαν καλλιτέχνης και τον υποστηρίζω. Παίζει και η Κρίστη Στασινοπούλου αύριο στους 'Αφανείς', δεν είμαι fan,την σέβομαι όμως, είμαι καλεσμένος και μάλλον θα πάω. Δεν τα έψαξα αυτά τα δύο, στο τηλέφωνο μου τα είπανε οπότε μπορεί να υπάρχει και κάτι άλλο που να μην πήρα χαμπάρι, ειδικά αν είναι ελληνικό, για τις μέρες των γιορτών κυρίως. Για αργότερα κάπου μου γυάλισε το όνομα των 'Wire' αλλά είναι προς άνοιξη μεριά αν δεν κάνω λάθος. Έφτιαξα μια λίστα με τα αγαπημένα μου τραγούδια της χρονιάς. Δεν άκουσα πολλούς δίσκους φέτος, το έχω ξαναπεί. Και δεν ενθουσιάστηκα υπέρμετρα με κάτι φετινό τώρα που κοιτάω πίσω.


  1. Amy Macdonald - Spark
  2. Arcade Fire - Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)
  3. Blur - Fool’s Day
  4. Belle & Sebastian - I Want The World To Stop
  5. Blood Red Shoes - Don't Ask
  6. Broken Bells - Sailing To Nowhere
  7. Cee Lo Green - Bright Lights, Bigger City
  8. Dum Dum Girls - Jail La La
  9. Gil Scott Heron – I’m New Here
  10. Gorillaz - Some Kind of Nature Ft. Lou Reed
  11. Johnnie Cash - Ain't No Grave
  12. Massive Attack - Paradise Circus feat. Hope Sandoval
  13. Mumford & Sons - The Cave
  14. Quincy Jones - Ironside(Feat. Talib Kweli)
  15. Roky Erickson and Okkervil RiverJohn Lawman
  16. Surfer Blood - Take it Easy
  17. The Gaslight Anthem - Stay Lucky
  18. Tricky - Murder Weapon
  19. Danger Mouse & Sparklehorse - Revenge (featuring The Flaming Lips)
  20. Vampire Weekend - Horchata