Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

And so this is Christmas..


Δεν τρελαίνομαι για τα χριστούγεννα, αγαπάω, όμως, τα λαμπιόνια. Η ψηφοφορία των Ελλήνων που διαθέτουν κάποιο blog για την ανάδειξη των καλύτερων/πιο αγαπημένων δίσκων της χρονιάς τελείωσε και βλέπω ότι μόνο έξι από τα αγαπημένα μου δισκάκια ήταν στην τελική συγκεντρωτική λίστα με τα αποτελέσματα. Ίσως να φταίει η εννεάμηνη απουσία μου από κάθε τι καινούριο. Άκουσα ό,τι προλάβαινα μέσα σε δυο μήνες. Ίσως φταίει και το ότι(το ακούω πολύ συχνά αυτό τώρα τελευταία) είμαι παράξενος. Προτιμώ το 'ιδιαίτερος' αλλά και πάλι, μάλλον δεν είμαι. Οι Arcade Fire σήκωσαν το τρόπαιο. Φαινόταν εδώ και μέρες. Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείτε να τα δείτε εδώ . Από τις λίστες των blogs και από τις αντίστοιχες περιοδικών του εξωτερικού ,μου έκανε εντύπωση αυτά που έγραφαν για τον John Grant. Τον άκουσα, δεν μου είπε κάτι. Για άλλα που δεν έχω ακούσει ακόμα θα επανέλθω. Για χριστουγεννιάτικα τραγούδια δεν θέλω να φτιάξω λίστα. Διάβασα λίστες με αρκετά ενδιαφέροντα κομμάτια εδώ . Έχει πολλά , κάποια καλά θα σας έχουν ξεφύγει. Θα φτιάξω, τις επόμενες μέρες μια λίστα με τα αγαπημένα τραγούδια της χρονιάς από ό,τι βλέπω. Για την ώρα πρέπει να φτιάξω μια άλλη με τραγούδια, ενορχηστρωμένα με ακουστικά όργανα και γυναικεία φωνή για ένα φίλο που μου το ζήτησε. Πιο πολύ από τα λαμπιόνια μου αρέσουν οι λίστες..


Υ.Γ : Η φωτογραφία είναι από το Undercover Condoms .